Glad påsk :/

jag har inte bloggat på hela lovet!!! :/ antar att jag helt glömt bort :/ aja... nu tänker jag i alla fall berätta vad jag har gjort på lovet. Jag var med ellen till ridskolan första helgen,
i måndags åkte vi till ullared, jag, mamma, pappa o brorsan. Först skulle pappa till en jaktaffär på vägen, så medan pappa o brorsan var där inne så väntade jag o mamma utanför hehe tror mamma o jag tyckte det var lite roligare med ullared ;) vad jag köpte kan jag kanske visa sen. Egentligen skulle vi ju åkt på tisdagen med det ändrades.
i tisdags städade jag massor eftersom att mormor kom på kvällen, hon stannade tills i söndags.
i onsdags åkte jag, mormor och mamma och handlade i ekholmen. Sen vart det ridskolan
i torsdags kom ellen till mig och vi var i staller typ hela dagen haha hon lånade en häst som heter LB. Jättekul hade vi :D när vi ridit och fixat i stallet med allt så gick vi hem och lagade mat, sen drog vi till stallet igen för att ta insläppet haha
i fredags vart det först stallet, sen åkte vi till min kusin tone i linköping i sin nya lägenhet och träffade lite släktingar, mycket trevligt. Brorsan övningskörde hem, gick jättebra! Hemma igen så vart det fredagsmys.
i lördags var jag också i stallet. Mamma, mormor och pappa plus franz kom och kollade när jag o troll hoppade. Sen vart det lite påskfirande.
i söndags red jag också och sen åkte vi ner till farmor o farfar för lite påskfirande även där. Mormor var också med. Brorsan körde igen.
idag har vart den slappaste dagen på lovet. jag har ridit och tog insläppet.
Det var en kort sammanfattning av mitt lov om ni orkat läsa. Men nu är det slut på lovet tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0