I love Fredagar

Är de bara jag som får en seciell känsla när de är fredag? känslan av att känna att det snart är helg och man är ledig :D idag ska jag iallafall rida efter skolan :D har insläppet idag också så det ska bli trevligt! :D nu ska jag snart börja skriva på en inlämningsuppgift, det är ett samarbete mellan historia, svenska och sammhällskunskap där vi ska skriva om en konflikt i världen. Jag skriver om Kashmir konflikten. o sen blir den eng och sen hem! ikväll blir de som vanligt fredagsmys :D

Kommentarer
Postat av: Carrobull

Julia lägg upp någon bild ;D

du är ju så söt ♥

2011-04-08 @ 13:04:02
Postat av: nemiiii

Vi vill se mer bilder i bloggen :D <3

2011-04-08 @ 13:22:52
URL: http://nemiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0