Hemma igen

Hemma från campingen i varberg. Har mest slappat vi stranden. Vi var o kollade där bockstensmannen låg, mäktig kännsla. För dom som inte vet vem han var så levde han på 1300-talet, han blev troligen mördad o han låg på en mosse, så därför hade hans kropp bevarats så bra, t.ex. håret var kvar på honom. Man har kunnat återskapa honom som en docka. Han finns på ett museum i varberg, där jag var för ett par sommrar sen. Han hittades på 1930- talet nånting av en pojke.
Sen har vi bara badat vid havet o haft det mysigt. Vi kom hem ca halv tio o då stack mamma o jag upp o kollde till danza en snabbis o sen så gick jag o la mig.
Idag har jag slappat, är så trött! imorrn ska jag in till stan om jag hinner, hoppas det! skulle behöva lite grejor. Nae nu ska jag ut till kaninerna o sen slappa lite o sen sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0