Hemma

Hemma från en super helg hos mandy <3 kolmården var så kuuuul!!!! iallafall om man är där med amanda <3 haha vi var verkligen pinsamma ibland! haha det satt en dam i bussen dit som lyssnade på oss hela vägen när vi pratade om allt möjligt, på bamses värld frågade vi om vi fick åka tekopparna, o så kunde man räcka upp handen om man ville ha mer fart o självklart så gjorde vi det hela tiden, sen gick vi in i trollskogen o snurrade på en såndär snurra, sen gick vi vacklande ut därifrån, undrar vad barnen tänkte... o delfinshowen var otrolig haha o safarit... har aldrig varit så nära ett lejon! megahäftigt! o en afrikansk elefant är större än vad jag trodde! typ fem meter hög eller nåt :O bilder kommer på mig brevid en afrikansk elefant sen, inte en riktig alltså... och mycket mer så klart
när vi kom hem till amanda så hade vi lite mys o skratt, när jag kom hem idag så åt jag o stack till danza, sen har jag bara slappat, på tisd börjar jag ge debbsie medicin igen, men bara ett par dagar, hon kommer inte få nåt immunförsvar kvar annars :/ men vad spelar det för roll... blir det inte bra så får vi ändå avliva henne :'( för bullen kommer växa sig större, hon kommer inte kunna se på det ögat o hon kommer inte kunna äta...
bilder kommer iallafall som sagt! nu ska jag fortsätta slappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0