Ibland HAAATAR jag verkligheten!

jahop, nu har iallafall debbsi fått tillbaka sin svullnad, SÅ BRA!! J**** piss!! vet ni hur AAARG jag är!! Varför kan inte livet få vara lyckligt för nån minut!!! Idag när jag vaknade kände jag mig så glad, kaninerna mår bra, danza mår bra o hon kommer få sina hovar fixade o hon kommer bli vaccinerad nästa vecka, o jag ska till kolmården med världens underbaraste person, jag kände mig så hel inombords, allt flöt på, kännde inte av de gammla såren som finns inuti, men nu, när jag såg debbsies öga, är alla sår upprivna igen. Saken är att risken är stor att vi får avliva debbsie. Kommer nog pröva att medicinera henne några dagar igen så får vi se...
Men aa, planerna blev ändrade för imorrn också, kommer åka till amanda imorrn istället, men vi tar tåget som planerat, hoppas kolmården blir över mina förväntningar! det ska bli riktigt kul hoppas jag :D Nu ska jag packa tills imorrn o fixa lite
It's dark inside

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0