Lördag 20/8

Stallet i morse o sen hem o fixa sig o sen åka till farmor. Tog med debbsie också o jag måste berätta en sak, men måste ta det från början för att ni ska hänga med... men iallafall, när vi åkte till veterinären med henne när hon hade fått bullen under ögat första gången så stack veterinären i en nål för o så om det gick att få ut något var... efter det blev det ett blåmärke... när vi sen hade fått den den bullen att försvinna så hade blåmärket blivit som en skorpa... o den sprack upp.. sen blev det en till skorpa när det läkte... o nu ikväll så sprack det där såret upp igen, så varet kom ut! bullen var inte lika stor den här gången men nu är iallafall det borta igen... så nu är det bara att vänta ca tre veckor så får vi se om det kommer tillbaka igen... gör det det, vilket jag tror det gör, iallafall om det handlar om tänderna då finns det inget vi kan göra :´( (eller jo, ge mig bara tjugo tusen så kan hon få en tandoperation) ger henne mycket hårda grejer att gnaga på nu ifall hon har nån dålig tand kvar så att den lossnar.
Nu slappar jag framför tv:n  men ska nog snart sova, imorrn är sista dagen på lovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0