Now you will think that i'm crazy

Idag har vi varit åt tornby. Köpte bara en stickad tröja att ha i höst o vinter :) jag skulle vilja ha ett mobilskal, o så vill jag köpa halsband till kaninerna, sånt där som man har till armband som man kan sätta bokstäver på, men bokstäverna kostade 15 kr styck, o jag behöver 33 bokstäver :/ plus att jag måste köpa 5 st armband för 30 kr st :/ det måste finnas nårt billigare sätt xD jag vill verkligen att de ska ha halsband, med deras namn på haha o det är bara till för att vara fint! precis som när vi själva har halsband, absolut inte att gå i koppel med eller nåt, så dum är jag inte haha, ni får tycka att jag blivit tokig men visst skulle det bli sött? Tänk dig min stora svarta tjejkanin, men ett rosa band med glittriga bokstäver :D jag ska nog komma på nåt sätt, även om det inte kommer bli som jag tänkt mig
Vi spelade lite spel ikväll, mormor jag o mamma, mycket mysigt. Nu ska jag sova, imorrn bär det som sagt av till amanda <3
Den stickade tröjan:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0