Sadness, then anger and disappointment, now i'm done, i had enough


Bara min åsikt: man får ta ansvar för sina handlingar och konsekvenserna av det, skyll inte på den du sårat
.

Skola först idag, efter det hem o äta och cykla till stallet. Sen äta igen och göra klart min eng läxa. Vet att jag inte bloggat på ett par dagar, så tänkte berätta vad jag har gjort... inte så mkt faktiskt, i lördags var jag på födelsedagsfirande i överum hos älsakde sofie <3 riktigt mysigt o kul var det, o jag vill säga grattis igen till lite mer än bara födelsedagen som är imorrn! Grattis! <3

Imorrn är det sovmorgon så tänkte sticka till stallet innan skolan om jag orkar.
(bilder från kolmården kommer, har inte glömt)
Nu ska jag sova



De vilda djurens flykt, mitt favoritbarnprogram när jag var liten och det är det fortfarande, kolla in det på barnkanalen, det har börjat sändas igen :D ``vi är på väg, vi ska gå tillsammans du och jag, vi har en dröm, för en bättre morgondag...´´ eller nåt sånt xD

Kommentarer
Postat av: nemiiii

Jag älskar det programmet också!! :D Krya söt!! <33

2011-08-30 @ 22:11:35
URL: http://nemiiii.blogg.se/
Postat av: Carrobull

Håller med Nemii, det äger ! (L)

2011-09-04 @ 15:16:19
URL: http://santinoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0