Fullt ös på dagen

fullt ös! jag menar bara inte att det har öst ner regn idag utan det har verkligen varit fullt ös! I morse kontakta veterinären mig, han hade nämligen glömmt att ge danza all den vaccin hon skulle ha i onsdags så jag kotaktade honom på kvällen o sa det, o idag kom han iallafall, då var det löst! sen direkt hem o äta, ge debbsie lite medicin, o sticka till bussen, träffade finaste ellen på rese <3 o vi drog direkt hem till henne o åt, sen gick vi ner till rixfm, det var riktigt bra, o fick en riktigt mysig stund med ellen, bara att det regnade som tusan så inget var tort när jag hem, o så juste, jag har märkt hur irriterad jag blir på små fjortisar, de tar ingen hänsyn! allvarligt! men jag kan säga en sak: när tove styrke kom upp på scen, då blev det tyst på dom minsann, o de stod blixt stilla o jag kunde se hur deras ögon glimmade, det kallas beundran :)
Jo en sak till, om jag inte svarar på sms eller när nån ringer så är det för att jag inte kan, asså mobilen funkar men touchen reagerar inte :/ vet inte varför :/ det här problemet behövdes ju verkligen inte just nu :(
Ingen förändring på debbsie heller, det är troligtvis bara att säga adjö o gråta flera dagar
Ett tips från mig: När du är i ung ålder o har så mycket annat att tänka på som t.ex. utbildning, skaffa ALDRIG ett husdjur! svårt jag vet, men det är för ditt och djurets bästa
Snart kommer bilder på kolmården!
Update: mobilen funkar igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0