Onsd 24 augusti

Har precis tittat på true talent. Det är ett okej programm men jag tycker att allt går så segt, o det är reklam en gång i kvarten :/ varför ska det vara det när det håller på en timma, och det är ju inte direktsänt heller. O coacherna blev lite sura på juryn haha men det blir kanske bättre sen när uttagningarna är klara. Men idol är faktiskt roligare, för tittarna iallafall haha ska bli kul när det börjar
När jag kom hem från skolan slängde jag i mig en macka och fil, sen cyklade jag till stallet.
Nu ska jag gå ut till kaninerna och säga godnatt o ge dem lite kvällsmat, sen måste jag skriva klart historiauppgiften.
Imorgon ska vi till tekniska verken, så det blir en slapp dag
(jag har inte glömt bilderna från kolmården, lägger upp dom så fort jag fått alla)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0