Mysonsdag

Idag har emilia varit här <3 hon fick pröva att rida och sen stack vi hem till moa och åt, såg på film o bara mysade. Efter att ha lagt i disken i maskinen så ska jag nog nu fortsätta mysa, ush vilket liv man lever i haha tur att man fick sällskap av emilia idag <3 det finns så mycket jag vill göra men det kommer nog inte hända, har inte tid till nåt annat än skolan, o skolan känns meningslös ibland, även om den inte är det, men tänk om du pluggar till något o blir utbildad till något du gillar, o så finns det inga jobb... då har du slösat bort flera år

I alla fall imorrn måste jag plugga lite o rida o bara deppa, ni vet ju att jag blir för rastlös av att följa rutiner o bara sitta hemma, varje dag borde vara ett äventyr :D hur fixar man det? :/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0