Helgen är slut

Hejsan hoppsan! borde gå o lägga mig nu men jag bloggar en snabbis först... jag har haft en underbar helg, nästan utan plugg, men jag får sån ångest när jag inte pluggar så det låg o gnagde hela helgen :/ så jag började plugga lite nu på kvällen hehe

i alla fall, det har varit full fart och den här helgen har gått så snabbt :( igår red jag Danza och sen åkte jag iväg till linghem till Amanda för en fantastisk, rolig och mysig kväll med toppenfina och galna vänner!! <3 <3 <3 sov över och idag åkte jag in med amanda med familj in till stan, åkte sen vidare till tornby o mötte mamma, pappa och brorsan för att handla julklappar. Jag hittade aldrig några julklappar haha men jag fick två par nya skor och en ny vinterjacka. Kom inte hem försen klockan var nästan halv sju o då var det bara att äta och bege sig till stallet, nu har jag tagit en macka och pluggat, så nu ska jag sova, är dock hungrig igen men det får jag stå ut med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0