Lindrig söndagsångest

Det här med att blogga går inte så bra för mig eller hur? Ne tyvärr mina vänner så har jag aldrig tid :( men nu har jag det! denna helg var tänkt till att rida massor, plugga o göra klart det jag ligger efter med, släppa ut kaninerna, städa deras burar, klippa deras klor och städa mitt eget rum... rida gick inte så bra varken idag eller igår pga vädret, hann aldrig städa mitt rum, klippte aldrig klorna på kaninerna, plus att honorna bara fick vara i kaninhagen idag, och hanarna ute en halvtimma,  och jag hann bara plugga klart träningprogramet... ändå känner jag att jag hann göra ganska mycket. Har inte så mycket söndagångest när det som var tvunget att göras är gjort

nu måste jag ta något att äta och sen ska jag duscha. Bara tre dagar i skolan nu, på onsdag är det avslutning och sen JULLOV!! o tänk på lördag är det JULAFTON!! o tänk då slutar julkalendern :( finns alltid något negativt och positivt med allt ;)


Man måste gilla hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0