det här händer inte :D

Hästen flyttar hit den 16:e juli, om bara knappt två veckor :'D men problemen som kommer till när man har häst har redan kommit... har ringt en hovslagare idag som eventuellt kommer att sko Danza. Danza är inte så glad i hovsalagre så det måste va en duktig... o så måste vi fixa torv tills hon kommer. Hon kan inte ha halm som skulle ha ingått i stallhyran utan hon måste ha torv på grund av att hon är allergisk mot damm :/ och så måste höt blötas varje gång hon får det, också på gund av dammet :/ Men oj vad kul det ska bli! hon är lite bökig alltså men det får gå ;)
tror jag kommer sitta här o bara vänta på att den 16:e kommer haha nevars, det finns saker att göra! på lörd blir det lite fest, gött :D så måste fixa till det o imorrn ska jag ringa hovis igen o bestämma datum med henne när hon ska komma och idag ska jag städa lite tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0