Innan jag säger godnatt

Tänkte slänga in ett inlägg innan jag hoppar i sängen. Har precis sett alsång på skansen på svt play då jag missade det igår o det var lika kul som vanligt, händer alltid nåt som man skrattar åt haha idag har jag varit åt stallet så klart, börjar ju bli självklart att jag är där varje dag, eller aa jag måste ju, men jag klagar inte asså! sen har jag spelat piano, börjar lära mig ytterligare en ny låt i boken nu, jag ska ju nämligen kunna alla låtar i den när vi börjar skolan igen. Sen gick jag ut till mina busiga gnagare o satte på lite musik och började städa lite. Skulle ha åkt neråt västkusten i helgen men det blev ändrade planer, skulle bli för dåligt väder så vi åker på måndag och ett par dagar framåt. Förresten så är jag är shoppingsugen! måste åka o kolla kläder snart! då vet ni, pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0