Sommar o grilltime

dag har tjejerna varit här och haft grillmys med mig :D fy va myssigt vi hade o vad skratt det blev! först så tävlade vi lite innan jag tände på grillen för att grilla hamburgare, sen åt vi o amanda hade fått i hemligt uppdrag av mig att utbringa en skål 5 gånger medans vi åt hamburgare :D haha sen gick vi tipspromenad o emilia hade fått i uppdrag att sparka amanda i rumpan 5 gånger :D o elin hade fått i uppdrag att kommentera amandas kläder 5 gånger :D stackars amanda! sen hemma igen spelade vi kubb, och ellen hade fått i uppdrag att springa omkring och skrika som en galning medans vi spelade :D haha sen blev det efterätt och sen lite film. En riktig mysig lördagkväll alltså! <3!
här bjuder jag på några bilder:

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, fina bilder! ;)

Att du inte hade med den bilden med ditt jättekliv.. :D

2011-07-10 @ 13:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0