Soon, very soon

Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen! men just nu händer det så mkt och allt är inte lika kul :( Har varit till veterinären med Debbsie för hon har en STOR svullnad under ögat :( vet ej om det är nåt getingstick eller om hon har tandvärk eller om det är tårkanalen som är täppt... iallafall, pappa o jag beslöt oss för att inte få nån diagnos för då skulle man behöva söva henne o då kanske hon inte skulle vakna igen ens.. så vi började medicnenera henne direkt, för att få bort svullnaden. Hon ska ha fem olika mediciner varje dag och dessutom flera gånger och vid olika tillfällen. Så det blir att va veterinär till henne i en vecka nu dagarna långa... o det är inte heller säkert att det blir bra ändå
aja så därför är det svårt att kunna glädja sig åt hästen som kommer på lördag men det ska bli spännande iallafall! imorrn tar jag med mig debbsie och åker jag till farmor o stannar där tills på fred. Vi åker hem tidigt på fred för att kunna förbereda allt inför lördag. Ska bli skönt att få komma till farmor o få lite annat att tänka på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0