Tillbax i sadeln

Hejsan hoppsan! Idag har jag slappat väldigt mycket för jag är helt slut... att cykla en mil varje dag till stallet.. o benmusklerna får aldrig återhämta sig :/ idag klarade jag knappt de minsta backarna utan att känna tröttheten :/ benen skulle behöva vila två eller tre dagar men det går ju inte. Aja det får gå ändå, är ju helt klart värt det. Idag så satt jag upp i sadeln igen iallafall :D så nu sätter danza o jag igång! det blir skritt i tre veckor innan vi kan börja komma upp i tempo, men jag kan säga att danza är en utmaning för mig bara i skritt, hon kommer lära mig väldigt mycket! xD ikväll ska jag tillbax till stallet, det kommer regna som tusan i natt vad jag har läst, så måste sätta på täcket. Nae nu måste hunden gå ut, skriver snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0