En dag i juli

Hey what's up!? ska snart äta lite innan jag cyklar upp till stallet. I söndags var elin här o hon tog some pictures när jag red på Danza. Danza var fin men jag var lite slapp däremot, resulterar min dåliga sits xd vi var iallafall i stallet nästan hela dagen, mysigt<3 men innan elin kom så var jag åt tornby. Busschauffören var helt weird. Jag satte kortet mot läsaren och det lös grönt, men det pep inte, så jag satte den mot läsaren igen, o då pep det rött. Busschauffören frågade om det var skolkort och det var det ju, men det skulle ju funka. Nej utan han sa att skolkort funkar inte på lov, sen sa han att det stod att kortet var redan avläst. Jasså det funkade ju bara för ett tag sen sa jag.. det lös grönt först men det pep inte.. så det är nog bara kanske att det redan är avläst sa jag sen. Nej sa han du ska inte läxa upp mig här nu... då som tur var hade jag ett annat kort med pengar, ville inte bråka med den där j**** chauffören. Men vad sur jag blev, en del chaufförer kan inte sitt jobb! hade kortet varit ogiltigt så hade det ju stått det! det stod ju faktiskt att det redan var avläst! kunde han inte läsa eller?! det var faktiskt en utlänning som bröt.... o vet ni? när jag steg på 10:an till tornby sen, då funkade kortet perfekt...
haha aja igår var jag också åt tornby haha men då åkte vi in med bil... skulle köpa skor, kom hem med tre par. Skopunkten är ju best! de hade som vanligt ta tre betala för två, pluss att alla skor kostade 99 eller 199kr så fick tre par skor för knappt 400. Bild kommer troligtvis på dom sen :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Aa, det var kul. Vi får göra om det nån dag! ;)

Du skulle bråkat mera med chauffören, du hade ju rätt!! :P

2011-07-26 @ 22:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0