angående förra bilden...

Detta inlägg gör jag får o visa min kärlek till dessa:
R.I.P min kära Molly! (till höger, ovan) en utav mina små änglar som jag såg växa upp. Här ligger hon brevid sin mamma/Moster Skruttan (vet inte om hon e mamma eller moster för hennes syster Snuttan o hon bodde tillsammans när ungarna föddes. Pappan hette Skrutten)
O min kära Ludde, den dominanta X')<3 (till vänster, bruna), bror till Molly. Brevid sin bror Lakrits. R.I.P Ludde <3
R.I.P älskade Sussi <3 (Brunprickig närmast) hon hade en tvillingsyster som vi sålde men som också gick bort, vet ej vad de döpte henne till R.I.P <3
R.I.P kära Nellie <3 (svart vänster. Lakrits tvillingsyster) dessa två tjejor såldes till min nära o kära o älskade vän Sofie <3
om ni vill veta så hade Ludde trilling syskon (asså tre bruna med Ludde) till höger är tjejen som fortfarande ju bor hos Sofie o den andra Pelle bor kvar hos oss <3
Detta var den kanske mest speciella kaninen på jorden o kommer alltid vara, eller inte kanske utan DEN MEST SPECIELLA! SKRUTTEN <3 Man kunde känna hans kärlek! :') R.I.P <3
Ni får tycka att jag e larvig men såhär är det! Jag har speciell kärlek till kaniner <3 :)
Detta är ju en rätt så privat blogg o ni får ta del av det <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0