dagen innan avslutningen

Idag har varit en otroligt slapp dag i skolan, men det är ju som sagt dagen innan avslutningen ;D vi hade spanska, där vi spelade jeopordy, sen matte där vi fikade o snackade. Sen åkte jag hem. Äntligen lite ledig tid att tillbringa med kaninerna, så jag bestämde mig för att låta min nya sötnos få träffa de andra två tjejerna haha o det kommer jag säkert sent glömma, alltid lika kul, haha den nya (har inte bestämt namn än) var faktiskt lite modigare än vad jag trodde, hon försökte bli dominant först, fast de andra är så mycket större än henne så det såg kul ut haha men skruttan o snuttan var riktigt coola o brydde sig knappt om henne, så snuttan fortsatte att va dominat o som det ser ut nu så får även den nya buga sig inför snuttan xD jag vet, kaniner är knäppa! det måste jämt va nån som bestämmer utav dom.... o bland tjerna så är det snuttan... men när alla är, så är det pelle som är herre på täppan xD
ne nog pratat om det... har varit i stallet idag också, tog in hästarna, o sen lite annat grejs att fixa så klart o sen red jag en sväng. Ne jag håller på att somna så jag ska nog gå o lägga mig... godnatt påer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0