Hm boring day

idag blir en tråkig bloggning för jag har ont i huvudet o är astrött, somnade i soffan framför tv:n förut så ska nog till tv:n igen sen för en tupplur. Fick en anonym kommentar för den förra bilden, svaret är: jag hittade den o tänkte att det var ett roligt minne o hade ingen annan direkt att lägga upp så jag tog den! :) Sen är det så att jag gillar inte anonyma kommentarer så du kan vell ta o kommentera det här inlägget o säga vem du är, tack! (kommer inte godkänna det om du oroar dig för det ;) )
nae läggdags eller?
hahahahahah lite småsöt bild eller? detta är ju ett ganska icke så vanligt beteende bland katter XD Det är lisa i mitten, sen är det två av hennes ungar, eller aa de är ju vuxna som ni ser

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0