it is saturday

Lörd idag. Hade ju tänkt o plugga lite men det har inte blivit så... idag var det 40 årsjubileum på ridskolan och invigning av nya läktaren. Det var mycket trevligt med rolig underhållning. B.l.a. agility hundar mot hästar haha det var kul, hästarna segrade :P o så var det ju kändishoppning... b.l.a. matte från bygglov kom, ja han rider, visst blir man förvånad, jag visste inte om det iallafall haha o hon som vann ramlade av :/ ja hon vann ändå haha hennes häst trillade/stupade o då föll hon av
när jag kom hem så stack jag till troll ett tag, tog hand om han lite och sen kvällsfodrade jag
min blogg har fått en ny design som ni har märkt, tack för det! :D blev jättebra! (inte jag som har gjort det alltså)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0