Just friday

Ännu en fredag, älskar dem! haha men denna fred kanske inte var den roligaste, städning, hela dagen! jag har torkat golv och klippt gräset. Ja asså the whole family städade så jag behövde ju inte göra allt själv ;) o juste... jag lagade mat också! räk tortillas! (tortillas med en fyllning av bland annat räkor) sen bar det av till stallet på kvällen för kvällsfodring o lite motionering ;) Nu e jag hemma o ska äntligen slå mig ner för fredagsmys! ha de gött! vänta juste, jag har ju fått önskemål att lägga upp bild på klänningen, det kommer jag göra inom snar framtid! :D ne inte nästa år typ imorrn eller övermorrn, lovar!
dagens bild:
En gammal bild på mig amanda o emilia, från sjuan eller nåt! haha helt random <3 (jag hann inte få till min grimas ser det ut som XD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0