Ny vecka, måndag

Tänk att nästa vecka, fred så slutar vi! har längtat efter det länge nu, it's like a dream come true!
Idag har jag varit i Grebo hos emelie för lite födelsedagsmys :D me gusta det! Nu har jag precis ätit o ska ge mig av till stallet, jobb väntar! Vill fortfarande ha egen häst förresten. Sen ikväll blir det nog MTV Movie Awards, repris från igår, kanske att det blir något sent eftersom att man ska upp kl 6 imorrn men då spelar man bara in det ;) fick precis veta att en mycket snäll person har fixat klart allt jobb hos troll :D tackar så innerligt! nu behöver jag bara göra den roliga biten, rida :D men kan som sagt inte rida så mkt pågrund av hans hov :( anyway bye

får ju inte glömma bilden ;)



haha hittade den här bilden när jag letade.... jag o emilia träffar eric saade i norrköping förra året:D
detta är februari nån gång tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0