o yes

idag mår jag ganska bra, för nu är det klart... jag ska få en till kanin xD jag vet att jag redan har flera... men Frida ville bli av med sin så jag kommer ta över den, en jättesöt liten tjej är det! bild kommer när vi har hämtat den, vilket vi kommer göra inom snar framtid ;D
ja annars idag då? jag gick upp halv tolv så halva dagen hade ju redan gått :/ städade hos kaninera o sen stack jag till stallet för lite ridning o ta in hästarna. Sen hem o åt o nu bloggar jag, ska ju försöka plugga lite också!
Är så sjukt avundsjuk på 3:årna (alltså 3:e rings eleverna, inte 3:an i lågstadiet) vill också ta sudenten!!!! vet inte om jag orkar två år till haha, men antar att jag måste :/
förlåt men det blir ingen bild idag :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0