random day

haha idag åkte jag in till skolan kl 3 på eftermiddagen för en lektion xD
kändes konstigt för när jag satt på bussen så var alla andra på väg hem xD
iallafall så innan skolan så tog jag hand om hunden, gick lite promenad o så, o så tog jag hand om kaninerna, tillbringade lite egen tid med den nya som vi hämtade i förrgår också så att man lär känna henne ;D
efter skolan så bar det av till ridskolan, där körde vi gymkhana, fy fasiken vad trött man blev, jag svettades ihjäl xD, o i slutet hände det värsta som kan hända, sista tävlingen var att plocka in alla grejer! haha men vet ni vad... mitt lag förlorade med 8 - 0 hahahahahahahahahahahahahahaha verkligen fail! o alla ramlade av hur många gånger som helst idag XD eftersom att vi red damsadel nån gång o så låg vi på mage nån gång, jag lovar... ligger du på mage är det assvårt att hålla sig kvar xD
iallafall här kommer nu bilden på den nya sötnosen! <3
Inga jättebra bilder... hon fick röda ögon o det var inte så bra ljus... men visst är hon söt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0