Sommaren låter lovande

Idag har jag inte gjort så mkt, varit i stallet, som var kul som vanligt, troll verkligen samarbetade med mig idag :D han brukar visserligen samarbeta men han var extra duktig idag!
Juli månad verkar bli en rätt så okej månad, har två inplanerade saker hittils, sen kommer ju det bli mer så klart. Men den 9:e blir det fest med tjejerna från förr :D hemma at my place. Kan bli så att vi måste flytta datumet men den 9:e satsar vi på än så länge. Sen den 16:e ska jag göra något jag velat länge! För er som inte vet det så gillar jag väldigt mycket utländska djur o utländsk natur, speciellt afrikas och sydamerikas. Tänk dig djungeln, savannen, lejonen, tigrarna... skulle vilja få se det i verkligheten.. o det närmaste jag kan komma är ju såklart kolmårdens djurpark! haha har inte varit där på jättelänge, men nu ska jag äntligen dit med amanda, det kommer bli en dag med fart kan jag säga och med mycket mycket skratt!
Tänk dig en tiger, lika tam som en vanlig tamkatt... så otroligt mysigt!!!! Tänk dig att få krama om en riktig bamsebjörn! :D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0