Vilken dag!

haha nu ska ni få höra en berättelse här! i morse så trodde jag verkligen att jag skulle missa bussen! kl var 09,37 o bussen går 09,41! o det tar 6 minuter att komma ut till bussen med cykel! Det skulle jag inte hinna! då fattade jag ett beslut, jag skulle cykla till nästa hållplats vid grebos infart, i hopp om att hinna före bussen, då det är ett avstånd på typ kanske 300-500 meter mellan min hållplats o nästa, då cyklar jag alltså en helt annan väg så klart, annars skulle det inte gå xD och vet ni?! jag hann!!! jag cyklade ut på 6 minuter till nästa hållplats (då cyklade jag väldigt väldigt fort) o hann precis med bussen, men vilken tur jag hade, den var ju typ en minut sen också xD vilken grej va?
i allafall, det kanske inte hade gjort så mkt att ha missat den där bussen, det var bara mentorstid. Efter lunch var det dock spex, treorna o lärarna hade ordnat lite roliga uppvisningar, kul var det. Sen så hade jag pianolektion som jag vanligtvis har på onsdagar annars, men vi bytte den för den här gången ;)
Ikväll så var det också klassfest/klassträff med min gamla klass! det var mycket trevligt men lite segt för vi gjorde typ inget förutom att grilla, eller aa vi hade ju kul iallafall ;D
ledsen att det inte blit nån bild nu heller :( men i morrn kommer det en bild på kaninen som vi tog hem igår :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0