Yeeeeeeeeeeeeees

Så känner jag nu! men det kan lika gärna bli ett noooooooooooooo om en stund :/ då ska jag ta o säga vad jag bablar om.... jag ska kanske få en häst! rättare sagt en foderhäst, jag skrev ju aldrig egen haha men det är sant... det har varit en liten fight så klart men envisa jag fixade det! Oja jag kan va envis. Jag hittade en på blocket, o ägaren gick faktiskt med på att flytta henne, ett arabsto på 16 år. Så först kollade jag upp med lindgården i Grebo... där gick det inte att ha henne, ekonomiska skäl.... så, som ett trolleri, som att det var menat att detta skulle gå, så kollade jag på blocket o där fanns ett till stall som hyrde ut stallplats, i Grebo, o där, där kanske jag kommer ha henne :'D det funkar ganska bra ekonomiskt, jag kommer betala hälften varje månad... så det kommer bestämmas nån gång i kväll, om jag får eller inte... men den här gången mina vänner, så ser det lovande ut! (mamma flippade inte ur så) o jag känner igen när mina föräldrar håller på att ge med sig xD
ne vad jag ska dramatisera allt! idag har jag varit på US o sen har jag kollat mejlen varje timme... det har jag gjort i tre dagar nu xD och jag har gått tre promenader med hunden varje dag denna vecka, och sprungit, har inte kunnat göra så mycket annat när man är så rastlös och förväntansfull, det är som en sjukdom, sova kan man inte heller göra :/ känner ni igen er? så detta är vad jag har sysslat med än sålänge under de första veckorna på lovet, snacka med folk, ta reda på saker, bestämma saker, o detta kommer jag nog syssla med veckan ut om det är så att jag får detta
En arabhäst! Arabhästar har ju ett speciellt utseénde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0