31 Mars

Först vill jag säga förlåt för den dåliga uppdateringen, men i alla fall.. det är första april imorg :D våren kommer tillslut! och då får man luras hehehehe evil laugh, ne jag har faktiskt inte planerat att lura någon men vem vet ;) jag har fortfarande ett par timmar kvar i skolan just nu men jag överlever nog, som alltid. Det är musikteori om en halvtimme. När jag kommer hem ska jag ju plugga men först ska jag till stallet, men dock inte för att rida faktiskt. I morgon blir det en slapp dag. Vi ska in till stan och titta på museum med klassen vilket betyder att vi slutar redan vid två, gött! Sen ska jag träffa en viss amanda på stan, ännu mer gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0