En trevlig helg

Jag sa ju att jag skulle skriva mer igår men det glömde jag ju så klart bort, hade så fullt upp :O så jag berättar nu istället, ja igår så red jag ju igen, jättekul var det :D och på kvällen så träffade jag några riktigt efterlängtade tjejer hemma hos Ellen :D så tack för det alla! tror inte jag har haft så kul på länge haha :D vi spelade spel, lagade tacos, såg på film, åt godis och kladdkaka :D kände mig riktigt tjock efteråt! skulle gärna lägga in några knasiga bilder men de tror jag inte jag får.
men idag då, idag har jag också ridit faktiskt och sen... har jag inte gjort så mycket, skönt va? försökt plugga, som jag verkligen behöver göra men aa... nu sitter jag här vid datorn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0