Eurovision

Då var Eurovision song contest 2011 klart! Azerbaijan vann! Det var igen jättedålig låt måste jag säga, bara att när de sjöng sista gången så blev det verkligen falskt :/ Vilken spännade final! Sverige låg ju i ledningen ett tag ju!!! men sen slutade vi som trea (efter Italien! kom igen, Italien :O??) men tusan, det är ju det bästa resultatet på jättelänge! i flera år har vi fått kvala, men inte nästa år! Eric var grym!
Aa som sagt, idag har jag varit i Örebro. Gick upp kl fem! sen hem till Linköping igen där jag var på One way. Ja, vet inte hur jag orkade haha när jag kom hem så var det ett par bidrag kvar i Eurovision så resten av kvällen tittade jag på det. Det var så spännande så jag somnande faktiskt inte haha trodde att vi skulle vinna där ett tag, men Azerbaijan drog ju ifrån, och Italien?? vad hände? Men visst var det jämt?? fram till slutet.
Imorrn ska jag till C och plugga lite, mysigt <3! Sen hem o rida + insläppet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0