Fredag IGEN

Fredag igen... var det inte nyss fredag?? tiden går för snabbt, men aja, man klagar ju inte på att det är fredag precis ;) Pappa fick mig till sist att förstå att de kan inte betala för någon häst :( ni vet när man så gärna vill något så att man inte vill förstå verkligheten. Men jag har inte gett upp... så jag tänker ta tag i det med egna händer. Nämligen att själv skaffa pengar. Igår tog jag första steget när jag sökte ett jobb. Men jag fick det inte... var tvungen att va 18 :( Men ger jag upp, nej! XDXDXD har nån något tips så bara kommentera ;D (hur många det nu är som läser denna tråkiga blogg haha XD ). Hemma så måste jag nog plugga, sen upp till stallet för kvällsmatning igen, sen fredagsmys.
wow ni måste bara älska min blogg, visst är den kul?? (ironisk)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0