Hästfeber

Idag har inte varir en vanlig skoldag, nej, vi har varit på flygvapenmuseumet. Det var rätt intressant faktiskt. Plus att vi fick leka lite på slutet ;) Sen vart det donken med jenny, carro o nemii, gött :D sen hem, cyklade hem i regn och snö, mindre gött :( Gick sen ut med hunden, sen pluggade jag lite innan jag lagade mat (mamma o pappa var inte hemma) Sen är det så att jag fått en en riktig allvarlig hästfeber. Det jag har gått och tänkt på hela tiden i två dagar är att skaffa häst. Men, hur troligt är det att mamma o pappa skulle gå med på det då? det är ju för dyrt och bla bla men något som lyser upp det är att pappa verkar ha lite funderingar på det, eller ja, endast funderingar. Aja, tänker inte ge upp hoppet! pappa ska titta på några annonser som jag hittat iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0