Kära människor

I helgen har jag gått o blivit sjuk :/ inte så bra... vilket har gjort att jag inte kunnat gjort så mkt. Nu känns det lite bättre så ska eventuellt träffa min kära Amanda imorrn. Så imorrn blir en dag med fart... ska va i stallet vid nio, hem ta bussen tjugo över elva, sen amanda, sen hem och till ridskolan..
det är så att det är resursdag imorrn o vi får ledigt!
ledig onsd till månd alltså!
torsd stallet
ska städa hela fredagen, det behövs!! far- och morföräldrar kommer på lörd. Blir kanske stallet fred och lörd blir det stallet också.
sönd stallet
förresten!! sommaren 2011 har kommit!!! (är det bara jag som tyckte att det var riktig sommarvärme idag?)
Denna bild gott folk, har jag tagit för ett par sommrar sedan när jag står på min tomt.
En utsikt över dalsänkan. Nu för tiden så är det närmast här en hage, det andra är åkrar.
Denna utsikt ser jag varje dag! det är fint! o nu när det går hästar här med!
Kan ni se vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0