Ny hårfärg

Jag är ganska dålig på att blogga eller hur? :/ :( iallafall idag har det hänt något roligt, jag har färgat håret! till typ rödbrun! blev asbra! bara att det tar ett tag att vänja sig vid skillnaden. Så jag vill säga ett STORT TACK till Caroline som färgade det :D vi hade en jättetrevlig stund med bl.a. bakning <33
Hemma har jag bara tagit det lugnt. Det där med att plugga då? aa jag ska faktiskt plugga... ska läsa i sv-boken
Det börjar bli rätt slappt nu såhär bara ett par veckor till avslutningen. Eller ja, vi har ingen avslutning, den är till för studenterna. Vi andra behöver alltså inte komma.
btw jag kommer nog lägga upp bild på håret imorrn, kolla då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0