:D:D

Idag blev det att gå upp tidigt igen för att hinna cykla till danza innan jag tog bussen in till stan, sen vidare med tåget till linghem o direkt hem till amanda, mötte hennes lillasyter på vägen, det blev en snabb kram för hon skulle med tåget haha sen hemma hos amanda blev det lunch o lite mys innan det bar iväg till elin... vi såg på två skräckfilmer... efter den första gick vi ut o hade lite liv för oss... man kan ju undra vem som förde mest liv ehm... i alla fall.. denna kväll var helt underbar, fantastisk, makalöst rolig, ljuvlig, härlig, sagolik... alltså helt otrolig :'D detta behövdes verkligen, att bara få glömma allt annat o bara ha kul o kunna vara sig själv <3 tack älskade vänner, för att ni påminner mig om vem jag är, saknar er redan!! <333

Nu ska jag sova, imorrn väntas en dag med ridning o plugg




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0