Ännu en dag i paradiset

Oj så duktig jag är på att blogga! Men det är vääääldigt svårt att hinna med... ska jag va ärlig så glömde jag faktiskt bort bloggen ett tag, very bad, för mkt annat att tänka på. Idag  har varit den segaste dagen ever, från halv nio till tre jobbade vi med grupparbete, vi förstod lite vad vi skulle göra efter ett tag...  sen var det håltimma till halv fem då jag hade min sista lektion.... seeeeegt

Mamma o jag kom hem nästan samtidigt idag, jag lite före, så när hon kom hem så fick jag skjuts till stallet, det var vell bra! lääängtar tills man kan ta eget körkort! Har pluggat lite musik o nu ska jag sova, har sovmorgon imorrn :D det här var ju intressant hörrni, eller hur? 

Mira los gatos haha


Haha vet att den här bilden har kommit upp flera gånger, men man kan ju inte låta bli att skratta åt den, i alla fall inte jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0