Fredag och Idol

FREDAGSMYS med IDOL! myser och skrattar framför tv:n. Molly och Robbin är ju bara så j**  bra! Olle fick helt klart för dålig kritik, tycker han var bättre än vad de sa! så tappa inte modet Olle! Alexander ska inte ha nån åsikt om andras kläder! med tanke på hur han själv klär sig!

Annars idag då...fredagen har varit slapp. Stack till stallet nästan direkt när jag kom hem. Blev inte fullt så nöjd med ridpasset idag... Danza var för het o lyssnade ganska dåligt... vilket ledde till att jag blev för stark mot henne, o det blir inte så lyckat :/

I helgen måste jag plugga maaaasor! mest piano... plötsligt så ska jag framträda två låtar inom snar framtid så jag måste sätta dom! En fyrhändig som jag o jossan uppträder tillsammans nästa helg, och så ska jag kompa Jenny på en beatles låt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0