Gaaaaaaaaaaaaaaah

Jag hinner aldrig med! det är så otroligt mycket att göra så det går inte att beskriva.... försökte tappert göra ett schema för dagen men det sabbades direkt. Saker tar längre tid än väntato fler saker dyker upp som måste fixas... gick upp klockan halv tio... lite sovmorgon måste man ju få... kollade i min häsfaktabok för att kolla efter tipps på mockning och om det stod nånting om danzas konstiga svullnader.... sen åt jag frukost... sen skulle jag skriva utvärdering eller vad ma ska säga om skolan.. när jag nästan var klar så började datorn dampa och allt försvann.. o jag blev rasande... sen stack jag till stallet... luftade ur boxen, sms:ade therese om danzas svullnader för jag såg att hon även blivit svullen på bakbenen... red ut en sväng... therese ringer... vi pratar ett tag och kom fram till att danzas matvanor måste ändras... jag fixar klart i boxen...smörjer sadel och träns...fixar mat.. sen kan jag äntligen cykla hem, kommer hem ca kl fem... har alltså varit i stallet fyra och en halv timme nästan... släpper ut kaninerna o går in o äter snabbt som ögat för jag var vrålhungrig... försöker få in kanierna men får damp på dom... efter ett tag är de alla inne precis innan det blev mörkt.. sen börjar jag städa burarna... sen går jag in o äter... o nu har jag pluggat o pratat med älskade amanda... är äntligen klar med svenska epokerna som skulle vara inne för en månad sen.. eller mer kanske.... nu tänkte jag diska kaninskålarna o gå ut o natta kaninerna... men så upptäcker jag att jag är hungrig igen så nu måste jag äta.... 

är ändå ganska nöjd med söndagen... har fått mer saker gjort än vanligt...var detta intressant? ne jag vet... hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0