Otroligt kul lördag

Den här lördagen har varit stressig men makalöst kul. Gick upp halv åtta för att ta bussen till åtvid, mötte jossan o sen förberedde vi för den lilla spelningen. Det gick bra, men när vi väl skulle framföra den så spelade jag fel, men kom som tur var snabbt in igen, så hoppas att det inte märktes.

kom hem strax efter tolv igen, åt lite snabbt och stack sedan till stallet. Danza o jag prövade lite gallopfattningar för första gången. Bara ett par dock och bara några galoppsteg... vill inte pressa på för mycket. Men hon är kul, hon gör skutt och är väldigt energisk  haha

när jag kom hem var det inte ens två timmar kvar tills gästerna från överum skulle komma... städade kaninburarna snabbt och gick in o plockade undan lite i rummet snabbt...
Har nu haft en helt underbar kväll! <3 Är så mätt så jag tror jag spyr. Vi har skrattat som få och sett ``helt magiskt´´ efter att vi sett på film la vi oss i mitt rum o skulle spela kort... efter att vi spelat en omgång somnade vi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0