Snart måndag

aaaaaah, söndagsångest! det lättade lite när jag blev klar med spanskan för en stund sen i alla fall. Har inte hunnit plugga så mkt som jag velat så jag får värsta ångesten haha. En ny vecka väntar, men spanska redovinsing, besök på universitetet o massor mer plugg. Har inte så mkt att skriva egentligen, kännde bara att jag inte bloggat på länge xd imorrn slutar jag tidigt, kvart över två, ska hem o ta ett ridpass med Danza som har börjat bli helt tokig nu när vi kommit igång lite, men hon är riktigt rolig vetja :D nu ska jag sova, undrar om jag kommer kunna somna med allt man har att tänka på :/ Längtar redan till nästa helg, helger är underbara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0