awesum day

dagen har bara passerat förbi... det har gått så fort! övningskörde till finaste carro, där vi tog cyklarna och cyklade iväg för att fota ett par timmar! sen blev det lite temys medans vi kollade på bilderna... en ny profilbild till fb blev det tillslut! haha en riktig underbar o mysig dag! <3 Tack för det, o tack för lånet av cyklen carro , och kläderna :D <3

hemma åt jag lite snabbt o cyklade iväg till stallet... gjorde de dagliga stallsysslorna och kvällsfodrade innan det bar iväg hem igen... väl hemma igen så kvällsmatade jag kaninerna lite snabbt innan bålgetingarna kom... ja det finns ett bålgetingbo alldelles i närheten av kaninerna... o de älskar ljus... så när det är kväll o mörkt ute med klar himmel... då kommer dom för att lampan är på... låter härligt va?

Nu har jag äntligen slängt mig i soffan o ska njuta av lördagskvällen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0