En september dag

Lite smått goda nyheter idag iallafall, har ju inte bloggat så mkt men danza har förmodligen ramlat eller gjort nåt konstigt i hagen för skon var borta på ena frambenet i måndags o hån gick hur illa som helst... nu har hon fått skon igen så nu är det bättre, men hon haltar... 
Idag har jag gått ganska länge i skolan, väntade på en musiklektion som vi inte kunde vara med i än.. smart va?
kan berätta lite mer vad jag har gjort, i helgen övningskörde jag och pluggade med jossan, träffade amanda i måndags på stan för trevlig fikastund, men det blev bara två timmar, vilket inte alls var nog med tid


Gud vad jag saknar er amanda m.fl. är bara tvungen att säga det!! <3 blir snart depprimerad här!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0