Gaaaaah

Jag fick just viljan att bara springa o skrika av frustration!! XD
Att bara sitta o vänta o inte veta hur saker o ting ska gå, man kan inte göra något utan det är bara att vänta o se...

Slutade skolan tidigt idag, redan kvart över två faktiskt... vi ska prata inför politiker på onsd :/ tog en snabb mellis när jag kom hem, o gick ut med hunden... sen cyklade jag till stallet o tog en sväng på danza... det är så osäkert hur vi ska göra med henne... jag saknar att rida på riktigt! har bara kunnat skritta med danza om hon inte har varit tvungen att stå... 

förresten... varning för otrevlig info... varet ur debbsies böld kommer ut nu! det känns så skönt!! nu får vi se hur det går..

Gaaaaaaaaaaaaaah... blääääääääääääääääää... damp



Sometimes I just want to be just as free and strong as the tiger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0