If you don't want to make it better, at least don't make it worse

Det har varit en bra sak med denna dag... att det är fredag! fast nu är det ju lörd egentligen. När jag kom hem från the school så åt jag o tog det chill i en halvtimme, behövdes! men lugnet varade inte länge, det bar sen iväg till stallet, tog en kort ridtur o fixade med sånt som måstes.... o det var riktigt bra för själen, japp :D har satt igång Danza igen så nu ska vi se hur hennes skada reagerar...

Skulle ha träffat den mycket saknade elin idag eftersom att jag trodde att vi skulle få sluta ännu tidigare än vanligt... men så blev det inte.... aaaah elin jag saknar dig!!! ta en sväng till norrköping SNART du o jag?! <3 

Ikväll har jag tittat på en film som jag inte kommer ihåg vad den hette, gick på fyran iallafall, sen såg jag slutet på nån konstig vampyrfilm...

jag säger blääääääääääääääääääääääääääääää o hejdå





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0