Slapp helg

Hello people! Helgen har varit slapp o helt awesome. Igår så tog jag en rejäl sovmorgon, skööönt! cyklade till danza, stallade upp henne igår förmiddag på grund av hennes hälta, så nu får hon vara uppstallad tills imorrn så får vi se... sen cyklade jag hem o åt lite o gick ut med hunden... när mamma o pappa kom hem så övningskörde jag o pappa lite, gick toppen, körde hela vägen till stallet, stannade till där o kollade till danza lite, sen testade vi lite krumeluxer hemma i vår backe ;) på kvällen såg jag på skönheten o odjuret, haha måste älska disney :D var så länge sen jag såg den så jag kom inte ihåg hur den gick till haha o mamma hade bakat äppelpaj!! 

Idag tog jag också sovmorgon o så övningskörde jag med pappa igen... körde hela vägen till åtvid och så körde vi lite i samhället.. bland annat ner till skjutbanan där pappa skulle göra nåt ärende... sen hem hela vägen, det gick awesome! nu har jag ätit o ska ge mig ut till kaninerna en sväng innan jag cyklar till danza... är inte alls taggad till skola imorrn kan jag säga... men man måste ju


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0