Hejsan svejsan

det är lördagkväll/natt o jag har precis vaknat från en skön tupplur. Såg en film men jag somnade haha. Så nu ska jag nog snart resa mig upp o slänga mig i sängen. Har ridit o tagit in hästarna idag, plus lite träning på pianoläxan. Ikväll tittade jag på gladiatorerna, spännande o kul haha o sen satte jag på den där filmen.

I morrn ska jag besöka lindgården o äntligen få ridhuskortet så att danza o jag kan träna på allvar! o så blir det massor med plugg så klart. 

By the way, har ni sett the voice? då kanske ni har sett den här tjejen nedan, mikaela? jag tycker hon är ett bra föredöme, det var så mkt skitsnack i skolan så hon hoppade av o tänker satsa på något hon verkligen gillar. Vad jag önskar att jag också kunnde göra det! haha att bara få göra något man gillar resten av livet är ju drömmen! längtar till sommaren 2013 då vi tar studenten, då ska jag antingen resa (helst jorden runt om det är möjligt xD), jobba eller plugga vidare till något jag gillar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0