Studiedag

Idag börjar skolan.. med en studiedag... skulle hellre vilja ha studiedagen sen o inte nu. Aja, jag har inget att plugga i alla fall för jag har gjort klart allt!! :D så sköööönt! då kan jag njuta av den sista lediga dagen utan att känna ångest! o tro det eller ej, men jag är taggad på att börja skolan igen! jag vill plugga duktigt så att livet kan börja nån gång! jag sa ju att jag ville hitta motivationen o det har jag gjort! när jag pluggar ska jag tänka på att jag gör det för en bra framtid, för det är ju det man pluggar för, men som man inte tänker på när man sitter o pluggar till det där tråkiga provet.... men då ska jag tänka att det är ju kunskap :D låter säkert asrolig nu haha

dock så vet jag att jag att man ska leva i nuet också, o genom att skaffa ett ridhuskort så kan jag träna mycket med danza o glömma allt annat för en stund, då tror jag att det kommer funka. Så ska nog skaffa ridhuskortet snart haha
idag har jag varit i stallet o försökt rida lite, tänkte smörja hennes gejer också men det var så kallt så jag gick hem haha 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0